Pazar, Ocak 12, 2014

"İç Denge" Beyler, dağılın...



        Uzuuuuuun zaman olmuş ben gideli bitemeyen senfoniden. Peki ya nerdeydim ben? Bitmek bilemeyen tezimle (haziranda bitmesi umuluyor) uğraşıp duruyordum diyim ben size.  Tabi bir de sağlık sorunları... 24 yaşında bel fıtığı olur mu insan! Hem de ne fıtık! Çatlayıp patlamış disklerim. Tövbe tövbee. Burayı özlemedim değil ama. Hep aklımda hep ruhumda ama gelin görün ki bazen aklınızdan ve ruhunuzdan çıkmayanlar kaf dağı ardında kalabiliyor. Bazen siz itiyorsunuz oraya, bazen kendileri kaçıp saklanıyor. Bazen de ikisi de değil. Anladınız siz onu. 

        Bu yıl dinginim, huzurluyum, kendimleyim dahası. Üniversite yıllarını geride bırakmak demek, çok şey demek-miş-. Üstelik geride kalanların üzerine yeni bir hayat kurmak... Yaşayanlar farkındadır, yaşayanlar beni anlar. Zamanın içinde bir araf. Evrende bir araf. Dünyada bir araf. Sınır ötesinde bir araf. İçinizde bir araf... Araflar her vardır, ara ara yoklar sizi ama geçer, geçse iyi olur. İç dengenizi bulun. Ben bulamadım ama daha. Yardımcı olmak isteyen bana yazsa ya... İşin şakası bir yana, gerçekten iç denge önemli ve ben hala bulmakta zorlanıyorum. Sanırım benimkinin yaşla bir alakası yok. Benimki biraz yaşantı ve yaşanmışlıklarla ilgili. Bilemiyorum zamanla bulabilmem mümkün mü? Ama bence istenilen her şey mümkün. Polyannacılık oynamıyorum, gayet ciddiyim. Belki birkaç gün sonra okuyup gülerim. Ne diyorsun sen canıııım?? derim. Ama yok yok. Bakın görüyorsunuz nasıl dengesiz bir insanım inan olsun (!)

        Geçenlerde dinleyip bayıldığım bir parçanın linkini paylaşıyorum. İyi dinlemeler, iyi dinlenmeler, iç dengenizi bulmacalar... 

            

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder